Sveiki, užsisakėme čiužinį kuriuo esame patenkinti, tačiau turėjome nesklandumų su pristatymu. Čiužinį gavome po 3 savaičių kaip ir minėjo pardavėja, išsiklausinėjus apie pristatyma buvo pasakyta, kad prekę pristatys mums patogiu laiku kadangi dirbame, tai turėjo būti nuo 17valandos darbo dieną, negana to, jog susisiekęs vairuotas pareiškė galintis prekę pristatyti iki 15 valandos, to pasekoje turėjo žmogus atsiprašyti iš darbo, bet ir gavus siuntą vairuotojas pareiškė, jog jis siuntą pristatė ir ne jo darbas užnešti ją iki trečio daugiabučio aukšto, norėjo čiužinio užnešimą palikti vienai moteriai, bet sukandęs dantis ir įsižeidęs padėjo jį užnešti. Nors ir gavome atsiprašymo dovanėle, bet prekės pristatymu likome labai nepatenkinti, nei pardavėjas nei vadybininkas neinformavo, jog prekes jie tik atveža, o nusinešti reikia patiems. Reiškias turite kur tobulėti!
MAIZA atsakymas:
Dėkojame, kad nenumojate ranka ir mus informuojate. Mes netoleruojame tokio gaminių pristatymo. Kadangi vežimo paslaugas atlieka kita kompanija, tik iš Jūsų, klientų, galime sužinoti apie nesklandumus bei priimti sprendimus užtikrinančius kokybišką bei malonų pristatymą.
Dar kartą atsiprašome už nepatogumus. Priimti sprendimai neleis kartotis tokioms situacijoms.
Mes nuoširdžiai linkime, gero miego ant MAIZA čiužinio.
Maiza komanda