Čiužinių ir kitų prekių pristatymo sąlygos

Transportavimo paslaugas įvykdys mūsų vežėjai ar partneris DPD kurjeris. Pristatymo trukmė: po užsakymo apmokėjimo prekė išsiunčiama ir Jus pasieks per 1-2 paras. Jeigu prekės neturime sandėlyje, gamyba užtruks nuo 1 iki 3 savaičių priklausomai nuo pasirinkto gaminio.

Pristatymo kaina priklauso nuo užsakytų prekių kiekio ir svorio.

Svarbu: Vykdydami prekės užsakymą būtinai nurodykite kuo tikslesnį, Jums patogų laiką bei vietą pristatyti siuntą.

Ką daryti jeigu siunta vėluoja/negaunate

Tvirtindami užsakymo apmokėjimą UAB „MAIZA“ vadybininkai paprastai praneša apie preliminarias pristatymo datas, o vėliau jas patikslina. Jei dėl tam tikrų priežasčiųkurjeris nerado Jūsų namuose – būtinai praneškite mums, tarsimės dėl Jums priimtino naujo pristatymo laiko.Jei siunta užtrunka ilgiau nei nurodyta, prašome, su mumis susiekti el. paštu info@maiza.lt ir mes Jums suteiksime papildomą informaciją apie siuntos buvimo vietą.Negavus siuntos ilgiau nei 4 darbo dienas nuo deklaruotos dienos, prašome, susisiekti su mumis el. paštu info@maiza.lt arba kontaktiniu telefonu.Siuntos gali vėluoti, jei neteisingai nurodėte pristatymo adresą, pašto indeksą, telefono numerį arba, jei kurjeris nerado Jūsų nurodytu adresu.

Jei siunta užtrunka ilgiau nei nurodyta, prašome, su mumis susiekti el. paštu info@maiza.lt ir mes Jums suteiksime papildomą informaciją apie siuntos buvimo vietą.

Negavus siuntos ilgiau nei 4 darbo dienas nuo deklaruotos dienos, prašome, susisiekti su mumis el. paštu info@maiza.lt arba kontaktiniu telefonu.

Siuntos gali vėluoti, jei neteisingai nurodėte pristatymo adresą, pašto indeksą, telefono numerį arba, jei kurjeris nerado Jūsų nurodytu adresu.

Prekių priėmimas

Pasiimdami prekes, būtinai gerai apžiūrėkite visas pakuotes. Įpakavimas negali būti pažeistas. Pastebėję siuntos ar vienos iš pakuočių pažeidimą, galite nepriimti tokios siuntos. Jei siuntos nepriimate, turite pažymėti važtaraštyje, kad atsisakote priimti siuntinį bei parašyti laisvos formos siuntos pažeidimo aktą, aprašant, kokios būklės siuntinys. Jei nuspręsite priimti pažeistą siuntą, būtina tiksliai, išsamiai ir vienareikšmiškai aprašyti, kokios būklės pakuotės buvo pristatytos.

Gavėjui pasirašius važtaraštį be pastabų, laikoma, kad siunta priduota tvarkinga ir vežėjas neprisiima jokių įsipareigojimų dėl siuntos ar jos dalies sugadinimo ar praradimo, kuris buvo pastebėtas vėliau.

Bet kuriuo atveju, priimdami pažeistą pakuotę, kurjerio akivaizdoje išpakuokite siuntą ir vizualiai patikrintike joje esančių prekių būklę.

Pastabos

Kurjerio laukimas (prastovos) dėl Gavėjo kaltės, paimant arba pristatant siuntą – 10 eurųuž valandą. Laukimo laikas pradedamas skaičiuoti po 15 minučių nuo kurjerio atvykimo pas Gavėją.


Susisiekite su mumis

Patarsime ir pakonsultuosime, kuris gaminys labiausiai atitiktų Jūsų poreikius,

suteiksime visą dominančią informaciją apie produkciją ir pristatymo/atsiėmimo būdus